nepřihlášený uživatel · Registrovat se · Přihlásit se

Názory ke zprávičce: V sobotu 23. února začíná Matějská pouť


První jarní pouť v Evropě začíná už po pětačtyřicáté v sobotu 23. února v areálu Výstaviště Praha a potrvá až do 13. dubna. Pouť nabídne návštěvníkům téměř 120 nejrůznějších atrakcí. Po skončení Matějské pouti zůstává v dolním areálu 22 atrakcí v provozu po celou sezónu.

17. března od 12 do 16 hodin budou mít na Matějskou pouť postižené děti, dětské a azylové domy vstup zdarma.


Jak nás vidí komedianti? Čtěte diskuzi ke článku!


Každou sobotu a neděli v průběhu konání je na Křižíkově fontáně v době od 13 do 17 hodin pro nejmenší návštěvníky připraveno zábavné kulturní vystoupení klaunů ze skupiny Meduza.

Zdroj: iHNed


Počet příspěvků v diskusi celkem 26 (poslední 8.3.2008 17:46)

Jak nás vidí komedianti? | Alexandra
6.3.2008 08:01 | Reagovat | Sbalit

Dobrý den, každý znás se jistě někdy setkal s „lidmi od kolotočů“, myslím, že jen málo z nás tuší jak tito lidé o nás smýšlí. Podle lidí od kolotočů, kteří nás mimochodem nazývají CHRAPOUNI KYSELÝ, podotýkám,že tento výraz není žádným způsobem chválihodný. Jsme pro ně pouze prostředek skrze který vydělávají peníze a pokud nás není na atrakci či některé pouti dostatek jsme oslovováni tímto výrazem. Samozřejmě, že takovýchto výrazů je daleko více, ale tyto výrazy by mohly pohoršit velmi značnou většinu slušných lidí. Tímto samozřejmě nekončíme, je toho daleko víc. Já sama jsem se pohybovala mezi komedianty určitou dobu v žádném případě jsem tehdy, když jsem se mezi nimi ocitla nepočítala s tím, že se od nás tak liší. Zkrátka a dobře slušnost je mezi nimi neznámý pojem o tom, že využívají moc skupiny při rvačkách a potížích ani nemluvě. Zkuste si někdy najít např. na internetu výroky či příspěvky od těchto lidí a myslím,že pravopisné chyby nebudete muset dlouho hledat. Tato komunita je téměř uzavřená, proto snad netušíme jak se věci ve skutečnosti mají. U mobilního stánku vidíme milou paní, která se na nás směje, ale víme jak nás skutečně vídí? Těď už bychom mohli mít nějaký úsedek. Ano, snaží se také prorazit ve světě podnikání a vydělat peníze, uživit své rodiny. Ale myslím si,že slušnost a poctivost by měla být pro každého samozřejmostí a ne jen předstíraným chováním. „Pojďte se paninko povozit na kolotůčku“ v překladu zní tato věta: „DĚLEJ TY CHRAPKO JEDNA KYSELÁ“. Existují mezi námi skupiny o kterých nemáme ani tušení a někdy je to snad lepší. Ale vždy je dobré vědět „s kým člověk tančí“… :!:

Re: Jak nás vidí komedianti? | Milan Kylar
6.3.2008 19:57 | Reagovat | Sbalit

Dobry vecer, to je zajimave povidani… Kdybyste mela vice takovychto postrehu, tak by stalo za to vytvorit blog… Diky za prispevek!

Re: Jak nás vidí komedianti? | Anonym
7.3.2008 14:25 | Reagovat | Sbalit

Dobrý den, reaguji na paní, která tak hanlivě mluví o nás všech, jak říkáte komediantech. Jen bych chtěla podotknout, že to jsou všechno ubohé výmysly, nejsme všichni stejní. Přiznávám že i mezi námi jak vy říkate komediati,mimocho­dem to podle Vás není hanlivý výraz, je pár jedinců, kteří vybočují z normálu, ale to i mezi Vámi se najde spoustu hloupých,násil­nických lidi a hlavně hodně zlodějů a vrahů, takže si myslím, že není co řešit, tak jak Vás denně lákají v televizi reklamy všeho druhu, proč bychom Vás my nemohli lákat na kolotoč. Nechápu postřehy této paní a vím,že se mezi Vámi najde spousta takových, kteří mají s námi špatné zkušenosti, ale jsou i tací, kteří je mají dobré.Myslím,že je zcela zbytečné nás takhle uzavírat do nějaké speciální komunity,jsme všichni lidi lidově řečeno z jednoho těsta a tak jak i mezi Vámi se najde spousta špatných lidí,tak i mezi námi.Nikdo přece není dokonalý.

Re: Jak nás vidí komedianti? | Anonym
7.3.2008 14:38 | Reagovat | Sbalit

Važená paní učitelko oslovuji vás tak proto že si taky myslím že jst učitelka která byla na sezoně a byla nespokojená to že jsme komunita je normální v každé zemi jsou různé komunity že vám řikáme chrapouni je taky normální tak jako vy chrapouni o nás mluvíte jako o komediantech už na základní škole nám říkali komedianti a nikdy mně z toho srdce nebolelo to že sem někdo napíše s chybama mně taky nevadí protože vím že i když neumí správně gramatiku umí spoustu jiných věcí na které neumíte vy a učila by jste se je hodně dlouho vadí mi spíš to co se sem píše poznala jsem za svůj komediantský život hodně učtelek a můžu vám říct že některé chlastali víc než chlapi jiné se zase tahali s chlapama a ani si moc nevybírali přesto že doma na ně čekal manžel jiné byli tak netaktní že ráno vlezli někomu do maringotky aseděli tam třeba celý den tak že každá komunita ma to svoje jinak s tím co napsala dvojtečka naprosto souhlasím a vás žádám nelezte mezi naši komunitu nashledanou

Re: Jak nás vidí komedianti? | Anonym
7.3.2008 14:48 | Reagovat | Sbalit

Vážená paní,co kdybyste takhle zorganizovala sepsání nějakého blogu o chrapounech,jak se tady sama nazýváte ,o jejich násilnických povahách,což se v řadách těchto komediantů najít nedá,nebot jim zabíjení starých lidí a pedofilní chování není vůbec vlastní.Prosím dejte nám pokoj a starejte se sama o sebe a o Vaši větší část této radoby inteligentní populace.

Re: Jak nás vidí komedianti? | Anonym
7.3.2008 14:44 | Reagovat | Sbalit

Dobrý den. Nevím co tím autorka chtěla vlastně říct, tím svým postřehem. Ale já osobně znám a do dnes se stýkám s jednou velkou rodinou od kolotočů. Jejich děti řádně vystudovaly střední školy, v domácnosti mají čistěji, než někteří mí sousedé. Je třeba se dívat na věc objektivně a nezaujatě. Nechápu, jak může ta paní vědět, co se komu honí v hlavě když obsluhuje atrakci. Zajímalo by mne, kde na to ta paní přišla. A také by si měla uvědomit, ta dáma, že mezi nimi nejsou vrazi,zlodějové, uchyláci ani výtržníci. Mají tolik práce, že ani nevědí pořádně co je dovolená. Mnozí z nich za celý život ani neuplatnili nárok na nemocenskou a na pracovních úřadech se neflákaj jako někteří individua. Mnozí z nich ani nevědí co se vlastně děje na discotékách. Už od útlého mládí pomáhají svým rodičům, takže nemají čas na lumpárny. Nelíbí se mi pohled této paní a ani vyjadřování, jakým se tady prezentovala. A pokud se mám vyjádřit k té gramatice tak ať se paní rozhlédne po svém okolí. Jsem profesorka na střední škole a měla jsem ve své třídě i studentku z rodiny komediantů a ta byla po celé 4 roky studia mou nejlepší studentkou a premiantkou třídy. Kdežto pár mých studentů již v prvním ročníku z Jazyka českého propadala. Takže je třeba zvážit celou situaci a dřív než něco paní příště budete chtít psát, tak se raději informujte, aby jste věděla o čem píšete.

Re: Jak nás vidí komedianti? | Anonym
7.3.2008 14:46 | Reagovat | Sbalit

A milá drahá paní Alexandro mluvíte tu o gramatických chybách a sama jich máte požehnaně ve svém vlastním příspěvku, takže nejdřív myslet a pak psát.S pozdravem komediantka.

Re: Jak nás vidí komedianti? | Anonym
7.3.2008 15:11 | Reagovat | Sbalit

Dobrý den paní Alexandro. Nevím z jakého důvodu urážíte nás lidi od kolotočů. Ale já Vám to paní upřesním. Já vychovala 4 děti, z toho 3 dcery vystudovaly střední školu a jejich maturitní vysvědčení byla vždy jedna z nejlepších ze třídy a ta nejmladší jde opět na střední školu a bude přijata bez přijímacích zkoušek, poněvadž její průměr na vysvědčení je 1,1. Nebudu se již opakovat, už Vám to napsali i ostatní, ale ještě jednou. Mezi námi vrahy, pedofilové, úchyláky nenajdete. A to že naše děti nám od útlého mládí pomáhají to je taky pravda,ale s tím se asi malokdo může pochlubit. A pokud jste někdy mezi námi byla, tak to jste spíš působila mezi našimi zaměstnanci a ti byli od Vás!! Takže, abych pravdu řekla, Vámi pohrdám, moc dobře znám ty děvčata která se kolem našich zaměstnanců točila a lezla jim přímo do postele. Neberte to osobně, ale to je zase můj názor.

Re: Jak nás vidí komedianti? | Alena
7.3.2008 15:19 | Reagovat | Sbalit

Dobrý den. Jak Vás vidí komedianti? Dobře položená otázka ,možná by ale bylo lépe se ptát jak nehlížime na komediani. Můj syn i dcera se každý den setkívaji ve školním koletivu s tím že komediant je lepší rom. Jak myslíte že se cítím když tento problém řeším s dětmi každý den. Vážená paní Alexandro není to o povolání je to o lidech. Setkala jsem se v životě se spoustou dobrých i špatných lidí , někteří byli i z branže ale někteří patřili i k vám . Neházejte prosím všechny do jednoho pytle .

Re: Jak nás vidí komedianti? | Dana
7.3.2008 15:43 | Reagovat | Sbalit

Možná by jste se měla zamyslet nad svím přístupem Vážená paní Alexandro. Je docela možné že jste se o toto hanlivé oslovení zasloužila sama.My zůstávame nad věcí a vaše oslovení komediant nás neuráží raději se ovšem nazývame SVĚTŠTÍ . Hanlivý název KOMEDIANT jsme dostali od Vás a Vám podobných.

Re: Jak nás vidí komedianti? | Renáta
8.3.2008 00:05 | Reagovat | Sbalit

Vážená paní Alexandro,nevím proč jste zapšklá k světským lidem ,ale já se jimi zcela pravidelně a strašně ráda obklopuji.MÁTE PRAVDU JSOU JINÍ!!!-ŽIJÍ A VYDĚLÁVAJÍ SVÉ PENÍZE PRO SVÉ DĚTI ,STARÉ RODIČE A MÉŇE MAJETNÉ PŘÍBUZNÉ.Přístup k rodině by jsme jim MY domácí lidé měli závidět.Věřte ,že oni si s gramatikou nelámají hlavu ,ale k životu ji nepotřebují .Na druhou stranu ,znám tolik světských ,kteří s naprostou přesností vyrábějí atrakce ,které jsou srovnatelné s holandskýmy ,italskými….a jinými atrakcemy .Pro mě a moje okolí jsou to lidi-PRACOVITÍ A VSTŘÍCNÍ

Re: Jak nás vidí komedianti? | chrapoun jak poleno
8.3.2008 17:46 | Reagovat | Sbalit

Dobrý den , po přečtení článku paní Alexandry (jak nás vidí komedianti)jsem dospěl k názoru , že bude pravděpodobně paní Alexandra mentálně zaostalá a měla by vyhledat odbornou péči.Díky tomu to názoru který zde prezentovala , dala najevo jak je inteligentní.Můj názor je že lidé různých ras i komunit jsou špatní i dobří. A mimochodem slovo KOMEDIANT patří např:hercům,klau­nům,komikům a potulným keiklířům ale nikoli světským.

Tak pište bez chyb. | Anna
7.3.2008 15:42 | Reagovat | Sbalit

Vážená paní Alexandro,nemám patřičné vzdělání,to je sice pravda,ale troufám si psát bez chyb ,což se o Vás s Vaším vzděláním(pokud nějaké máte),říci nedá,nebot máte v tomto informačním odkazu, plno základních pravopisných chyb.Komediantka

pro vás | J.
7.3.2008 16:05 | Reagovat | Sbalit

A budte tak hodná,paní Alexandro,necpěte takový ošklivý názory lidem do hlavy,ne všichni jsou tak ouzkoprsí jako vy ;-) Mi si o vás lidi opravdu nic špatnýho nemyslíme,paní Alexandra jistě trpí obsedantně kompulzivní poruchou primárně spojenou s utkvělými paranoidními představami 8-)přeji všem krásný den,,,jak světským tak i domácím :-)

Re: pro vás | J.
7.3.2008 16:15 | Reagovat | Sbalit

A ještě k základní otázce jak vás vidíme 8-) no barevně,máte dvě nohy,ruce,hlavu přesně jako mi,,tak vás vidíme,dobrý i zlý,slušný i nevychovaný­,prostě jako lidi,tak tak vás vidíme :!: budem rádi když na nás budete pohlížet stejně,,jako na lidi,, a jak známo ti jsou různí,není od vás hezké po zkušenosti s jedním člověkem odsoudit celou komunitu je to tak krátkozraké 8-)

Krásný příklad dávného sporu usedlých a kočovníků | Vlastimil Hanuš
7.3.2008 16:29 | Reagovat | Sbalit

Koukám na diskusi a vidím, že se nám tu projevuje krásný příklad dávného sporu osadníků a kočovníků, který se táhne už od dob, kdy začal vznikat Starý zákon.

Na příběhu Kaina a Ábela je krásně vidět, že tato část Bible vznikala v prostředí kočovných pastevců. Kdyby totiž příběh psali „osadníci“, tak by nikdy rolník Kain, nezabil pastevce Ábela, ale naopak. Dokládají to dochované báje a eposy vyprávěné a později psané usedlými společnostmi. Také řeší původ lidstva a „zlí“ jsou pro změnu pastevci (kočovníci).

Nemohli bychom se dohodnout, že jsme prostě „každej ňjákej“ a že i uhlazený bankéř, když říká své „vážený pane kliente“, si myslí „tak kolik z tebe vypadne“? Prostě vezměmež na vědomí, že to tak je a že o „jinakých“, tedy lidech, kteří se od nás jakýmkoli způsobem liší, máme tendenci vyjadřovat se neuctivě? Nevidím nic špatného na tom, že se lidem od kolotočů můžeme jevit v naší upjatosti a s naším přepočítáváním drobných jako „chrapky kyselý“, co by chtěly všechno grátis a vydělat nedají. Oni se nám zas ve své touze po volném pohybu či nezávislosti s vlastními zákony své komunity můžou jevit jinak. Sám jim od dětství říkám komedianti či šauklíři a nemyslím to nijak urážlivě. Jsou to prostě lidi, kteří v kolonách svých podivných vozidel přivážejí zábavu (komedii)a šaukle (v brněnském hantecu ringišpíly, neboli kolotoče a další atrakce).

A vůbec, chrapky kyselý, cestujte. Sami na svoje triko a hlavně do různých míst mimo pohodlí teplých obýváků s televizkou a plnou ledničkou. Cestujte, ať poznáte, bez čeho všeho se dá spokojeně žít a že věci v různých komunitách můžou fungovat různě. Ne líp, ne hůř, ale prostě jinak.

Re: Krásný příklad dávného sporu usedlých a kočovníků | J.
7.3.2008 16:42 | Reagovat | Sbalit

konečně někdo kdo si vidí dál jak na špičku nosu :-D

Re: Krásný příklad dávného sporu usedlých a kočovníků | Nanda
7.3.2008 16:52 | Reagovat | Sbalit

No supr,Vlastíku na jedničku.

kolotoč | Anonym
7.3.2008 17:10 | Reagovat | Sbalit

to co se tady píše,že mezi komediantama,nejsou žadny podvodníci,zlo­ději,uchylaci­,pedofilove,vra­hove se musím jenom pousmat.sam se mezi touhle společnosti pohybuji cely život a vím jak to tady chodí.věčšina těhle lidí si o sobě myslí,že jsou neco víc než ostatní společnost.tím se nechci dotknout slušnych lidí,kterych je mezi nima dost.

Re: kolotoč | krk
7.3.2008 17:23 | Reagovat | Sbalit

Nauč se psát bez chyb si z domácich ,tak bys to měl umět,zatím tady máte z Vašich řad tzn.z domácích jenom samý chyby,paníAlexandra tady psala,že komedianti neuměji psát bez chyb a když to tady čtu,tak je to právě naopak.Nazdar komediant.

Re: kolotoč | Alena
7.3.2008 17:32 | Reagovat | Sbalit

Ano lidé jsou různí dobří i špatní . Je jedno jestli je to Petr nebo Pavel .Domácích lidí je víc proto je ten špatný u komediantu vždy vidět dřív . Hostujeme už léta na stejných akcích známe se obyvateli různých vesnic a měst . S mnohými jsme přátelé rádi se vidíme a často se i navštěvujeme. Také jsem potakla spousu neurvalých i povýšených lidí kteří si mysleli že když jednají s KOMEDIANTEM že jednají s člověkem který nesahá na jejich úroven.Jinde ve světe je ke světským lidem přístup o poznáni lepší asi to bude tím že naše mentalita nedosáhla takové úrovně jako jinde .

Re: reaguji | Anonym
7.3.2008 19:51 | Reagovat | Sbalit

Ano.Mate pravdu lidi jsou dobrý a špatny.Tak aby lidi viděli jak se uměj lidi od kolotoču-takzvaný světsky k sobě chovat a hlavně k většinové společnosti – chrapounum jak je nazívate tak tady uvedu odkaz na www.kolotoce.cz ,heslo pro vstup do chatu je PILINKY a tam lidi uvidí jak se umíte mezi sebou bavit a jaky mate míněni o lidech mimo vaši komunitu.

Re: reaguji | v pořádku
8.3.2008 08:25 | Reagovat | Sbalit

Ano klidně !!! Myslím že se to bá srovnat s každým jinym chatem.

Re: reaguji | Anonym
8.3.2008 10:27 | Reagovat | Sbalit

Asi takové jako vy na nás . Tak se probud zajdi si mezi lidi a řekni komediant většina nás moc miluje.PROČ? No prostě proto že jsme trochu jiní. A jak známo co je jiné je špatné. Chrapoun není urážka znamená to sedlák člověk domácí ten co vlastní pole a stakty .

Re: reaguji | Anonym
8.3.2008 10:45 | Reagovat | Sbalit

A pokud tě slovo chrapoun uráží , tak vezmi do ruky knížku například od Vlasty Javořické i ona ve svích románech nazívala lidé chrapounama, psala totiž o sedlácích a životě na vesnici.

reakce | Anonym
8.3.2008 11:28 | Reagovat | Sbalit

Vzpomínám že jako dítě jsem moc nerad chodil do škloy. Mezi ostatními dětmi jsem byl jen komediant nebrali mě mezi sebe. A když jsem si našel kamaráda dlouho mi nevydržel protože ostatní děti se začali chovat nepřátelsky i vůdči němu. Jako dítě mě to dost trápilo .Pravda nebyl jsem žádný školní genius ale možná proto že škola pro mě byla prostě místem kde jsem ten nežádaný. Tak jsem se tam cítil .Časem jsem se i já začal chovat k nim tak jak oni ke mě. Rodina byla moje útočiště a možná tu rodinnu soudržnost jste mě naučily vy .

 NadpisVloženoAutor
Jak nás vidí komedianti? 6.3.2008 08:01 Alexandra
Re: Jak nás vidí komedianti? 6.3.2008 19:57 Milan Kylar
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 14:25 Anonym
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 14:38 Anonym
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 14:48 Anonym
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 14:44 Anonym
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 14:46 Anonym
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 15:11 Anonym
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 15:19 Alena
Re: Jak nás vidí komedianti? 7.3.2008 15:43 Dana
Re: Jak nás vidí komedianti? 8.3.2008 00:05 Renáta
Re: Jak nás vidí komedianti? 8.3.2008 17:46 chrapoun jak poleno
Tak pište bez chyb. 7.3.2008 15:42 Anna
pro vás 7.3.2008 16:05 J.
Re: pro vás 7.3.2008 16:15 J.
Krásný příklad dávného sporu usedlých a kočovníků 7.3.2008 16:29 Vlastimil Hanuš
Re: Krásný příklad dávného sporu usedlých a kočovníků 7.3.2008 16:42 J.
Re: Krásný příklad dávného sporu usedlých a kočovníků 7.3.2008 16:52 Nanda
kolotoč 7.3.2008 17:10 Anonym
Re: kolotoč 7.3.2008 17:23 krk
Re: kolotoč 7.3.2008 17:32 Alena
Re: reaguji 7.3.2008 19:51 Anonym
Re: reaguji 8.3.2008 08:25 v pořádku
Re: reaguji 8.3.2008 10:27 Anonym
Re: reaguji 8.3.2008 10:45 Anonym
reakce 8.3.2008 11:28 Anonym

Reklama:

Sponzorované odkazy: · nejkrásnější fotky z Čech
Teambuilding · Bond, James Bond
TOPlist