„Nemůžeme sloužit.“ Přesně to od nynějška uslyší neustále nespokojení zákazníci.
Německá společnost TUI přestane prodávat zájezdy takzvaným neuspokojitelným zákazníkům. CK nadále bude přijímat pouze oprávněné stížnosti. Klienti, kteří cíleně hledají důvody pro podávání opakovaných stížností nebo si dokonce takové důvody vymýšlejí a vyrábějí, nejsou pro firmu žádným přínosem a přinášejí pouze negativní publicitu. Na černou listinu se tak dostanou klienti, kteří ve snaze vyhnout se placení za služby úmyslně hledají nedostatky a závady, případně je dokonce sami vytvářejí.
Společnost TUI vlastní mimo jiné cestovní kanceláře Thomson a First Choice, které každoročně vypraví na vysněnou dovolenou kolem sedmi milionů Britů.
Seznamy neuspokojitelných hostů a zákazníků, kteří systematicky ničí hotelové pokoje se nacházejí například i na portálech Customers2Avoid.com nebo GuestsBehavingBadly.com .
Zdroj: iHNed
Pozn. red: Když občas poslouchám „problémy“ některých klientů zejména pobytových cestovek, tak se té CK ani nedivím. VH
Diskuse zatím neobsahuje žádné názory...
Reklama: