nepřihlášený uživatel · Registrovat se · Přihlásit se

Cestovní kancelář TUI vydala seznam věčně nespokojených zákazníků - zprávička

„Nemůžeme sloužit.“ Přesně to od nynějška uslyší neustále nespokojení zákazníci.

Německá společnost TUI přestane prodávat zájezdy takzvaným neuspokojitelným zákazníkům. CK nadále bude přijímat pouze oprávněné stížnosti. Klienti, kteří cíleně hledají důvody pro podávání opakovaných stížností nebo si dokonce takové důvody vymýšlejí a vyrábějí, nejsou pro firmu žádným přínosem a přinášejí pouze negativní publicitu. Na černou listinu se tak dostanou klienti, kteří ve snaze vyhnout se placení za služby úmyslně hledají nedostatky a závady, případně je dokonce sami vytvářejí.

Společnost TUI vlastní mimo jiné cestovní kanceláře Thomson a First Choice, které každoročně vypraví na vysněnou dovolenou kolem sedmi milionů Britů.

Seznamy neuspokojitelných hostů a zákazníků, kteří systematicky ničí hotelové pokoje se nacházejí například i na portálech Customers2Avo­id.com nebo GuestsBehavin­gBadly.com .

Zdroj: iHNed


Pozn. red: Když občas poslouchám „problémy“ některých klientů zejména pobytových cestovek, tak se té CK ani nedivím. VH


Předchozí zprávička: Casablanca radia Wave zahajuje podzimní sibiřský trojblok « (7.11.2008 10:08)

Téma: Cestování
Názory ke zprávičce: zatím žádné
7.11.2008 12:00

Sponzorované odkazy:


Názory k zprávičce

K zprávičce zatím nejsou žádné názory.

Cestovatel
Sponzorované odkazy: · nejkrásnější fotky z Čech
Teambuilding · Bond, James Bond
TOPlist