nepřihlášený uživatel · Registrovat se · Přihlásit se

Diskuse: Spanelsko leto 2010

Fórum: Spolucestování aneb cestovatelská seznamka

Počet příspěvků v diskusi celkem 3 (poslední 6.3.2010 21:34)

Spanelsko leto 2010 | Denere
28.2.2010 19:35 | Reagovat | Sbalit

Rada bych vyjela v lete 2010 prozkoumat spanelskou cast pyrenejskeho poloostrova,(do portugalske casti na surf:). S batohem na zadech,se stanem a co nejlevneji. Od baskicka az po gibraltar…Fotit, stopovat,kochat se a uzivat si ten zivot tak, jak to umi jen spanele a portugalci…napis pokud chces, jsem studentka, 24 let, a zamilovana do techto mist a cestovani az po usi:) denere (at) sez­nam.cz

Re: Spanelsko leto 2010 | kit1@seznam.cz
3.3.2010 22:26 | Reagovat | Sbalit

Hned bych jel! Miluji zejmena Andalusii – Malaga, Granada, Sevilla, Cadiz. Tam to zije pravym Spanelskem. A pak Barca… Kit

Re: Spanelsko leto 2010 | Hoody
6.3.2010 21:34 | Reagovat | Sbalit

:-D Ahoj, to zní suprově, obzvlášť ta zmíňka o surfování ;-) .Abych hned na začátku uvedl pár celkem důležitých věcí o mě:Je mi pouhých 18let,cestování mě baví,ale zatím jsem nikdy nebyl v cizině jinak nežli autem a to vždycky s někým koho znám.Domluvím se lámaně Anglicky a co se týče cestování stopem po cizině, nemám absolutně žádné zkušenosti.A však už nějakou dobu přemýšlím, o tom zkusit něco dobrodružnějšího, a někam stopem vyrazit vstříc zážitkům.Vzhledem k omezeným studentským finančním prostředkům bych volil co nejekonomičtější cestu (pěšky, stopem,spaní pod širákem/stan,at­d)Můj čas který bych mohl věnovat tomuhle výletu jsou klasické prázdninové měsíce červenec až srpen.Pokud ti nepříjde můj článek až moc zidealizovanej a nevadil by ti 18letej :lol: skrček spolu na cestě Španělskem tak se prosím ozvi na e-mail twister17 (at) s­eznam.cz ;-) Robin :arrow: Hoody

NadpisVloženoAutor
Spanelsko leto 2010 28.2.2010 19:35 Denere
Re: Spanelsko leto 2010 3.3.2010 22:26 kit1@seznam.cz
Re: Spanelsko leto 2010 6.3.2010 21:34 Hoody

outdoor