nepřihlášený uživatel · Registrovat se · Přihlásit se

Diskuse: Nový Zéland, Austrálie - Queensland (červenec,srpen 2010)

Fórum: Spolucestování aneb cestovatelská seznamka

Počet příspěvků v diskusi celkem 5 (poslední 9.3.2010 21:11)

Nový Zéland, Austrálie - Queensland (červenec,srpen 2010) | Jana
20.2.2010 20:12 | Reagovat | Sbalit

Ahoj, hledam pohodove a nadsene spolucestovatele na 6–8 tydnu na Novy Zeland s cca 2-tydenni zastavkou v Sydney a Queenslandu. Zatim jsem sama, 24let (mozna s bratrancem, 22let). Cestu uz mam trochu vymyslenou podle doporuceni kamaradu + neustale studuju vsemozne pruvodce a webove stranky. Idealni by byla skupinka lidi, kteri by cestovali spolu v jednom nebo dvouch karavanech, ktere nabizi Novy Zeland jako idealni dopr.prostredek. Privitam i jakekoli cenne rady, tipy a doporuceni. Jsem pro tu cestu strasne nadsena, ale nechci vyrazit sama. Jsem otevrena zmene planu cesty. Diky a tesim se na dobrou partu lidicek Jana

Re: Nový Zéland, Austrálie - Queensland (červenec,srpen 2010) | Helča
22.2.2010 22:09 | Reagovat | Sbalit

Ahoj, plán zní nadějně, nejsem tedy skupinka ale jednotlivec, ale snad by to nevadilo. A byl by zbytek cesty spíš příroda nebo města a městečka? A s jakým počítáš asi rozpočtem? Chceš – li, ozvi se singapoor1 (at) seznam.cz

Re: Nový Zéland, Austrálie - Queensland (červenec,srpen 2010) | Jana
24.2.2010 00:03 | Reagovat | Sbalit